Δύναμη χιλιάδων αστεριών.

Δύναμη χιλιάδων αστεριών.

Πολλών βουνών, θυμό έχω,
δίχως τελειωμό,
νάτην, κραυγάζει στα
πελάγη, κι ο άδης
τη θωρεί, μήνυμα στέλνει
της πλάσης.
Στα χέρια του
τον κρατεί κ’ ‘ένα ουρανό
δύναμης.
Πολλών κρατήρων ηφαιστειακής
έκρηξης, έχω στα μάτια μου.
Ωωω Θεέ κι μάνα σου
σε μοιρολογάτε,
σαν να ‘σαι
δήμιος η αδελφός.
Σαν να ‘σαι
το αίμα η θυσία.
Πολλών ανέμων
θυμό έχω πάνω στις δύο μου
παλάμες,
ουρανών δύναμη,
και ηφαιστειακές εκρήξεις.
Ωωω Θεέ, δύναμη χιλιάδων
Αστεριών,
δίπλα την φέξη να δεις,
την γη την οργισμένη,
Την καλπασμένη άνοιξη μαζί
με την αυγή, κατακόκκινες,
να περνούν σαν αστραπές.

Μανώλης Δρακάκης Ποιητής Συγγραφέας μέλος της εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών.

Σχολιάστε

