Εγώ είμαι ο γραφέας συγγραφέας, ποιητής. Δρακάκης Μανώλης

Η αγωνισιτική διαδρομή μου στο κομμουνιστικό κόμμα, ο μέχρι το 1998.Ξεκίνησα το μεγάλο και ανυπότακτο αγώνα, πλέον πολιτικά το 1981, μεγάλη μου τιμή.Ήμουν στα πρώρα βήματα. Ο πολιτισμός, πρώτιστο μου καθήκον στον αγώνα του γάλλουχίσματος, του δικού μου κι άλλων. Πρωτεύων ήταν η ταξική πάλη, με τους αγροτικούς αγώνες. Τους επαναστατικούς και πολιτικούς για τη λευτεριά των λαών, απ΄τα παράσιτα.

Εργαζόμουνα σαν αγρότης, και ταυτόχρονα, έκτιζα την κατοικία μου, μαζί διακινούσα το Ριζοσπάστη. Μέγιστη στην τιμή σε ένα αγρότη, σε ένα νέο κομμουνιστή.

Ήμουν μόλις είκοσι έξι χρόνων. Με ευλάβεια και δέος ακόμα, διακινούσα του Ριζοσπάστη, που διάβαζε που Μάνος Κατράκης, ο Γιάννης Ρίτσος, ο Μενέλαος Λουντέμης, ο αείμνηστος στούς δασκάλο του Ριζοσπάστη Βιδάλης, ο Καραγιώργης μπει ο Γληνός ο Δημήτρης.

Εκείνον που έθρεψε, χιλιάδες κομμουνιστές. Στην περίοδο αυτή, έκδοσα και το πρώτο μου βιβλίου το 1995. Και τα 7000 φύλλα Ριζοσπάστη, όπου διακίνηση εγώ εκείνη την περίοδο στο χωριό μου τα Μεσκλά με έκαναν πιο άξιο αγωνιστή. Και τώρα, το μετερίζι του αγώνα γιγαντώνει, και το όνειρο θα γίνει ύλη. Σοσιαλισμος. Εγώ είμαι ο γραφέας συγγραφέας, ποιητής. Δρακάκης Μανώλης

Σχολιάστε